BROSMIND

Alumne de la fitxa: Edgar Olmo

Fitxa de l’estudi: Brosmind

Los hermanos Mingarro, Juan (1978) y Alejandro (1981) nacieron en Huesca, y pasaron su infancia en Binéfar, dibujando comics, construyendo vehículos para sus figuras de acción y rodando películas con su cámara doméstica. En el año 2006 fundaron el estudio Brosmind y se establecieron en Barcelona. Su estilo es fresco y optimista, y siempre combina la fantasía y el humor. Actualmente combinan sus trabajos de ilustración comercial con proyectos personales en los que experimentan con diversas disciplinas, como la escultura, la música o el video.

Proyectos del estudio Brosmind:

ADIDAS

Picnik electronik / Ogylvi 2015:

cmbo adidas 1

Anàlisi:

Imatge 4: A diferencia dels dissenys que hi han a continuació, en aquesta imatge la gamma cromàtica es més limitada. El dissenyador juga amb el contrast entre els tonts rosats i els tons turqueses. Dintre de cada color, juga amb diferentes tonalitats, més carregats de color o mes suaus. Com a color neutre trobem el blanc. La ínica tipografia que trobem és la de la marca a la que publicita, que tot i que esta mig tapada, ja reconeixem qué és.

OREO

The Martin Agency / Oreo / 2015

combo oreo 2

Anàlisi:

Twist With Oreo: La tipografia és manuscrita, això complementa tota la idea dinàmica que té el disseny. El color també acompanya aquest dinamisme al haber-hi una gamma cromàtica molt àmplia i la disposició de tots els elements ajuda amb aquesta idea de dinamisme. Un tornado creat amb molts elements diferents i molt de color. La idea acompanya al slogan Playwithoreo.

Burton After School Special
Burton / 2013

work_burton_02

Anàlisi:

Seguint la linia de l’estudi, el dinamisme, la càrrega d’elements i el color predominen en el disseny. En aquest cas la tipografia està més inspirada en els graffitis. La disposició dels elements no segueix cap ordre, és més bé un caos cromàtic on els colors, més pastel que llampants predominen. L’estil del dissenyador envers la identitat de la empresa a la que fa la publicitat és més important.

WHAT’S INSIDE?
2009-2013

What’s Inside? fue su primer proyecto personal y el que más tiempo les llevó terminar. Aunque comenzó a gestarse poco después de la fundación de Brosmind, su producción acabó prolongándose durante años, ya que iban desarrollándolo durante su escaso tiempo libre. Esto convierte al material que lo compone en una inesperada crónica de la evolución del estudio. Se trataba de un trabajo pausado, casi artesanal, en clara contraposición a los frenéticos trabajos publicitarios que hacían en aquella época. Tal era el mimo con el que cuidában el proyecto, que llegaron a idealizar su finalización. Así pues, cuando se les ofrecía un espacio expositivo donde presentarlo, se veían incapaces de terminarlo y generában otro proyecto completamente nuevo para salir del paso, como por ejemplo la Brosmind Army o el coche a pedales Brosmind RV. La colección de personajes fue creciendo a lo largo de estos años hasta alcanzar la redonda cifra de veinte. Atraídos por explorar nuevos formatos más allá de las dos dimensiones, el proyecto se completó con una serie de fotografías y una escultura.

combo inside

Anuncis
Imatge

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s